Szukam pomocy (krok po kroku) w temacie wygaszania rat udzielonych w przypadku pomocy de minimis. Dotarłem do klasycznego wygaszenia raty w POLTAXIE i co dalej? Wiem, że trzeba dokonać jakichś zmian w obsłudze pomocy publicznej, a potem przenieść to jakoś (importem?) do SHRiMP-a, ale jestem zielony w tym temacie, więc proszę o mozliwie szczegółową pomoc. Dodam jeszcze, że decyzja jest na papierze jedna, ale w POLTXIE wychodzą cztery - dotyczy VAT-u za cztery miesiące i teraz mam do wygaszenia jedna ratę, która obejmuje dwa okresy.
Dodano: 17 Lis 2009 08:16 am
Może ktoś jednak pomoże, termin leci, a z głowy wolę nie wymyślać.
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników