Teraz jest 04 wrz 2025, 14:56



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 59 ]  idź do strony:  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Reorganizacja w Urzędach? 
Autor Treść postu
Amator
Własny awatar

 REJESTRACJA17 maja 2009, 07:47

 POSTY        20
Post Reorganizacja w Urzędach?
Mówi się ze szefostwo US otrzymało do zaopiniowania projekt zmian w US od nowego roku który zakłada niby łaczenie np. wymiaru VAT i dochodowego w jeden itp. Ma się zmiejszyć liczba kierowników. czy ktos coś wie więcej na ten temat bo u nas nikt nie chce puscić pary z ust?


30 kwi 2010, 05:58
Zobacz profil
Znawca
Własny awatar

 REJESTRACJA21 maja 2009, 07:32

 POSTY        115
Post Reorganizacja w Urzędach?
ten wątek był już na forum - czy zakłada on zmniejszellie liczby kierowników? wątpię? W mazowieckim bardzom dużo urzędów funkcjonuje w tym schemacie od 2 lat, część chciałoby powrócić do starej struktury ale nie dostają akceptacji.


30 kwi 2010, 06:51
Zobacz profil
Amator
Własny awatar

 REJESTRACJA31 lip 2009, 07:24

 POSTY        16
Post Reorganizacja w Urzędach?
Dokładnie chodzi o zmniejszenie liczby kierowników działów a w szczególności referatów, co skutkować będzie łączeniem różnych referatów. Struktury do tej pory nikt nie widział -z wyjątkiem szefów.


30 kwi 2010, 07:35
Zobacz profil
Amator
Własny awatar

 REJESTRACJA05 mar 2010, 14:15

 POSTY        14
Post Reorganizacja w Urzędach?
Pewnie,że przydała by się likwidacja niektórych stanowisk kierowniczych,zwłaszcza w egzekucji,gdzie w wielu urzędach stworzono dodatkowe,nikomu i niczemu nie służące podziały na służbę wewnętrzną i zewnętrzną i odpowiednio po jednym dodatkowym stanowisku kierowniczym.


30 kwi 2010, 16:03
Zobacz profil
Zaawansowany
Własny awatar

 REJESTRACJA28 mar 2009, 20:33

 POSTY        43
Post Reorganizacja w Urzędach?
Osobno będzie merytoryka, a osobno wprowadzanie, analiza i czynności sprawdzające
Więc nic się nie zmieni
Chyba...


01 maja 2010, 19:01
Zobacz profil
Specjalista
Własny awatar

 REJESTRACJA23 paź 2006, 16:51

 POSTY        692
Post Reorganizacja w Urzędach?
jacek19                    



Osobno będzie merytoryka, a osobno wprowadzanie, analiza i czynności sprawdzające
Więc nic się nie zmieni
Chyba...

wszystko się zmieni skoro to co napisałeś ma być prawdą (wszystko osobno; ja te wszystkie czynności robię w ramach swojego stanowiska pracy)


01 maja 2010, 20:48
Zobacz profil
Znawca
Avatar użytkownika

 REJESTRACJA24 sie 2007, 09:05

 POSTY        142

 LOKALIZACJASto(L)yca
Post Reorganizacja w Urzędach?
Są urzędy w których pracuje mniej niż 50 osób są też takie gdzie jest ponad 200 osób. Ich struktura i specyfika są tak różne, że ciężko jest dyskutować i porównywać co u kogo jak działa i jak mogłoby się to zmienić bez znania szczegółów.

____________________________________
"Chciałem, by Warszawa była wielka. (...) I Warszawa jest wielka. (...) dziś widzę wielką Warszawę.
                                                                                       S. Starzyński. 23.09.1939r.


02 maja 2010, 13:31
Zobacz profil
Specjalista
Własny awatar

 REJESTRACJA23 paź 2006, 16:51

 POSTY        692
Post Reorganizacja w Urzędach?
Słoniu                    



Są urzędy w których pracuje mniej niż 50 osób są też takie gdzie jest ponad 200 osób. Ich struktura i specyfika są tak różne, że ciężko jest dyskutować i porównywać co u kogo jak działa i jak mogłoby się to zmienić bez znania szczegółów.

Gdybym miał dyskutować o różnej specyfice urzędów to nie porównywałbym urzędu z 50 etatami (w takim pracowałem) do urzędu z 250 etatami (w takim też pracowałem), bo specyfika tych urzędów jest taka sama z tą różnicą, że natłok spraw jest większy, w tych większych.
Może trudno w to komuś uwierzyć, ale w małych urzędach naprawdę się zapieprza, najczęściej są one stworzone (szczególne te w 2004 r.) z co najmniej 15 etatami za mało. Utarł się bardzo niebezpieczny pogląd, że w małych urzędach nikt nic nie robi, co jest kompletną bzdurą. Utarł też się pogląd, że charakter spraw w małych urzędach jest inny - to też jest bzdura, tym bardziej, że podatnicy coraz częściej wybierają za swoje urzędy małe urzędy, w przekonaniu, że tam nikt się ich nie czepi, i że tam pracują głupki. Jakże wielkie  jest ich zdziwienie, gdy okazuje się, że tak nie jest...Inną specyfikę mają wyspecjalizowane urzędy skarbowe (w takim jeszcze nie pracowałem i nie chce pracować).


Ostatnio edytowano 03 maja 2010, 09:14 przez Nadir, łącznie edytowano 1 raz

redakcyjno-gramatyczne poprawki



02 maja 2010, 18:38
Zobacz profil
Specjalista
Własny awatar

 REJESTRACJA29 paź 2009, 17:12

 POSTY        360
Post Reorganizacja w Urzędach?
Może i ta reorganizacja jest potrzebna, bowiem po co w US jest zastępca NUS przy mniej niż 60 pracownikach. W to miejsce można zatrudnić porządnego pracownika i jeszcze pozostałym dać podwyżkę. Po co w US jest główny księgowy i księgowy podatkowy, po co by wzajemnie sobie udowadniać kto  jest ważniejszy? PO co w małych US tyle samodzielnych stanowisk? Po co w IS tylu zastępców dyrektorów, po co? To są pytania, ale dziw bierze, że nikt z MF nie uzgadnia tych zmian ze związkowcami. W innych państwach UNII nikt by sobie na to nie pozwolił.
Uwag jest o wiele więcej, lecz wyłuszczanie ich to tak jakby orzechem rzucał o scianę.


03 maja 2010, 08:18
Zobacz profil
Fachowiec
Avatar użytkownika

 REJESTRACJA20 paź 2006, 17:37

 POSTY        1023
Post Reorganizacja w Urzędach?
apasko                    



Może i ta reorganizacja jest potrzebna, bowiem po co w US jest zastępca NUS przy mniej niż 60 pracownikach. W to miejsce można zatrudnić porządnego pracownika i jeszcze pozostałym dać podwyżkę. Po co w US jest główny księgowy i księgowy podatkowy, po co by wzajemnie sobie udowadniać kto  jest ważniejszy? PO co w małych US tyle samodzielnych stanowisk? Po co w IS tylu zastępców dyrektorów, po co? To są pytania, ale dziw bierze, że nikt z MF nie uzgadnia tych zmian ze związkowcami. W innych państwach UNII nikt by sobie na to nie pozwolił.
Uwag jest o wiele więcej, lecz wyłuszczanie ich to tak jakby orzechem rzucał o scianę.

I po co kierownik referatu, który ma 2-7 pracowników i ewidentnie się nudzi!
Zrobić referaty liczniejsze, a te dodatkowe ręce wykorzystać w konkretnej pracy.

Ps. Teraz pewnie odezwą się kierownicy przekonujący jacy to oni niezbędni. Wszyscy widzimy co robią! U mnie jest o 4-5 kierowników za dużo i o 1 vicka.

____________________________________
Służ panu wiernie, on ci za to pierdnie.


03 maja 2010, 08:44
Zobacz profil
Specjalista
Własny awatar

 REJESTRACJA23 paź 2006, 16:51

 POSTY        692
Post Reorganizacja w Urzędach?
apasko                    



Może i ta reorganizacja jest potrzebna, bowiem po co w US jest zastępca NUS przy mniej niż 60 pracownikach. W to miejsce można zatrudnić porządnego pracownika i jeszcze pozostałym dać podwyżkę. Po co w US jest główny księgowy i księgowy podatkowy, po co by wzajemnie sobie udowadniać kto  jest ważniejszy? PO co w małych US tyle samodzielnych stanowisk? Po co w IS tylu zastępców dyrektorów, po co? To są pytania, ale dziw bierze, że nikt z MF nie uzgadnia tych zmian ze związkowcami. W innych państwach UNII nikt by sobie na to nie pozwolił.
Uwag jest o wiele więcej, lecz wyłuszczanie ich to tak jakby orzechem rzucał o scianę.

Zastępcę Naczelnika bym zostawił, bo jest potrzebny. Kierowników w małych urzędach za dużo nie stwierdzam, ale samodzielnych stanowisk - owszem. Mają one ściśle określony zakres obowiązków, który jest o wiele węższy od pracownika referatu podatku dochodowego. Z tego bierze się nierównomierny podział pracy, bo każdy wie, że chociażby w okresie zeznań pracownik referatu podatku dochodowego musi być gotowy robić wszystko. We wszystkich urzędach potrzebna jest ścisła specjalizacja, ale nie dokona się jej z tak małą obsadą i dalej zostanie tak, że np. osoby kontaktowe będą wzywały do złożenia VAT-UE (bo tylko na to mają obecnie czas), a gdy już tego dokonają dokończą postępowania podatkowe i czynności sprawdzające...


03 maja 2010, 09:52
Zobacz profil
Specjalista
Własny awatar

 REJESTRACJA29 paź 2009, 17:12

 POSTY        360
Post Reorganizacja w Urzędach?
Przy tak małych US nie potrzebny jest Z-ca NUS, chyba do brania kasy i mieszania w szeregach, jeżeli takimi kryteriami mierzymy noooo...to tak. Ruszajmy wszystkich tylko nie głowy!!!
Bądźmy sprawiedliwi. Widzę co robią NUS i Z-ca godzinami palą papierosy i dyskutują kto zostanie, a kto nie (NUS po), a merytorycznej żadnej pomocy. Masz problem rozwiąż go sam, bez żadnego wsparcia. Do brania pieniędzy i nagród to są pierwsi.


03 maja 2010, 11:33
Zobacz profil
Specjalista
Własny awatar

 REJESTRACJA23 paź 2006, 16:51

 POSTY        692
Post Reorganizacja w Urzędach?
apasko                    



Przy tak małych US nie potrzebny jest Z-ca NUS, chyba do brania kasy i mieszania w szeregach, jeżeli takimi kryteriami mierzymy noooo...to tak. Ruszajmy wszystkich tylko nie głowy!!!
Bądźmy sprawiedliwi. Widzę co robią NUS i Z-ca godzinami palą papierosy i dyskutują kto zostanie, a kto nie (NUS po), a merytorycznej żadnej pomocy. Masz problem rozwiąż go sam, bez żadnego wsparcia. Do brania pieniędzy i nagród to są pierwsi.

no mieliśmy ostatnio krytyczną sytuację, bo Naczelniczki nie było przez jakieś 2 miesiące i wtedy zastępca się przydał, ale Twój punkt widzenia nie jest mi obcy i rzeczywiście jest w nim dużo racji...


03 maja 2010, 12:06
Zobacz profil
Początkujący
Własny awatar

 REJESTRACJA15 kwi 2010, 04:09

 POSTY        9
Post Reorganizacja w Urzędach?
Wszyscy chcą mieć kierownicze stanowiska, bo tak naprawdę pracę wykonuje szary pracownik.
Za jeden etat kierowniczy można utrzymać co najmniej 3 pracowników. Resztę nie trzeba komentować.


03 maja 2010, 15:44
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 59 ]  idź do strony:  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

 Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
 Nie możesz odpowiadać w wątkach
 Nie możesz edytować swoich postów
 Nie możesz usuwać swoich postów
 Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron