Teraz jest 04 wrz 2025, 07:31

Odpowiedz w wątku  [ Posty: 33 ]  idź do strony:  1, 2, 3  Następna strona
Praca licencjacka - "prawa i obowiązki pracowników urzędu skarbowego'' 
Autor Treść postu
Początkujący

REJESTRACJA16 lis 2009, 23:09

POSTY        3

LOKALIZACJAPrzysucha
Post Praca licencjacka - "prawa i obowiązki pracowników urzędu skarbowego''
Witam wszystkich  :)
Jestem nowy na tym forum a zalogowałem się na niego ponieważ mam do was  prośbę :
Jestem studentem WSH Radom na III roku administracji i temat pracy licencjackiej wybrałem
,, prawa i obowiązki pracowników urzędu skarbowego'' czy mógłby ktoś mi pomóc wybrać odpowiednią literaturę dla wybranego tematu. Nadmienię, że w moim mieście jest US. tam też się udam. Dziękuje i pozdrawiam Michał z Przysuchy  ;)

18 lis 2009, 19:53
Fachowiec

REJESTRACJA16 maja 2006, 21:36

POSTY        2772

LOKALIZACJAz MEKKI
Post Praca licencjacka
A z jakiej literatury dotąd korzystałeś nie licząc tego forum ? Masz jakąś listę ?

18 lis 2009, 21:52
Amator
Własny awatar

REJESTRACJA29 maja 2009, 09:00

POSTY        13
Post Praca licencjacka
Radzę sięgnąć do Zarządzenia nr 13 MF z dnia 20.06.2006 w sprawie organizacji urzędów i izb skarbowych oraz nadania im statutów a także do Ordynacji Podatkowej.
Jeżeli będziesz we własnym US to poproś także o Regulamin Organizacyjny i Regulamin Pracy.

19 lis 2009, 10:31
Amator
Własny awatar

REJESTRACJA17 lis 2007, 17:24

POSTY        18
Post Praca licencjacka
Nie zgadzam się z Belindą. Podstawą moim zdaniem jest ustawa o służbie cywilnej.

19 lis 2009, 12:11
Specjalista
Własny awatar

REJESTRACJA20 sie 2009, 13:21

POSTY        576
Post Praca licencjacka
Nie zapominajmy o obowiązkach (praw brak)  wynikających z Kodeksu Etyki Służby Cywilnej :)

19 lis 2009, 12:24
Specjalista

REJESTRACJA30 kwi 2006, 13:31

POSTY        905

LOKALIZACJAUS Polska
Post Praca licencjacka