Teraz jest 04 wrz 2025, 07:22



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 59 ]  idź do strony:  Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Reorganizacja w Urzędach? 
Autor Treść postu
Zaawansowany
Avatar użytkownika

 REJESTRACJA17 maja 2009, 18:32

 POSTY        53
Post Reorganizacja w Urzędach?
Macie rację! Nie wiem tylko dlaczego chcecie zostawić NUS-a? Czytajac posty dochodzę do wniosku, że sami pracownicy wystarczą... Nie zauważyliscie w swoim środowisku również pracujących kierowników, naczelników? Ani jednego? To współczuję. U mnie są.


03 maja 2010, 22:09
Zobacz profil
Fachowiec
Avatar użytkownika

 REJESTRACJA22 paź 2006, 19:39

 POSTY        1834
Post Reorganizacja w Urzędach?
hubert2260                    



Mówi się ze szefostwo US otrzymało do zaopiniowania projekt zmian w US od nowego roku który zakłada niby łaczenie np. wymiaru VAT i dochodowego w jeden itp. Ma się zmiejszyć liczba kierowników. czy ktos coś wie więcej na ten temat bo u nas nikt nie chce puscić pary z ust?


Skoro ma się zmniejszyć liczba kierowników to o czym tu rozmawiać...
Gdyby miała być redukcja w MF o połowę to może by zaczęło jakoś funkcjonować.

____________________________________
Rostowski: Sytuacja Polski jest imponująca


03 maja 2010, 22:34
Zobacz profil
Fachowiec
Avatar użytkownika

 REJESTRACJA20 paź 2006, 17:37

 POSTY        1023
Post Reorganizacja w Urzędach?
ślązak1                    



Nie zauważyliscie w swoim środowisku również pracujących kierowników, naczelników? Ani jednego?

Również? To oni nie powinni wszyscy pracować?
U mnie pracuje ok. 40% z nich i 1 vicek. Reszta robi wokół siebie tylko szum czego dowodem jest fakt, że gdy są na urlopie praca idzie sprawniej. Moją kierownice akurat zastępuje jeden z tych pracujących. I daje radę! A dlaczego? Bo pracuje, a nie szwenda się po całym urzędzie za plotami.

____________________________________
Służ panu wiernie, on ci za to pierdnie.


04 maja 2010, 05:16
Zobacz profil
Specjalista
Własny awatar

 REJESTRACJA23 paź 2006, 16:51

 POSTY        692
Post Reorganizacja w Urzędach?
Pinero                    



ślązak1                    



Nie zauważyliscie w swoim środowisku również pracujących kierowników, naczelników? Ani jednego?

Również? To oni nie powinni wszyscy pracować?
U mnie pracuje ok. 40% z nich i 1 vicek. Reszta robi wokół siebie tylko szum czego dowodem jest fakt, że gdy są na urlopie praca idzie sprawniej. Moją kierownice akurat zastępuje jeden z tych pracujących. I daje radę! A dlaczego? Bo pracuje, a nie szwenda się po całym urzędzie za plotami.

się zastanawiam, czy my nie pracujemy w tym samy urzędzie :rotfl:


04 maja 2010, 09:38
Zobacz profil
Znawca
Avatar użytkownika

 REJESTRACJA23 paź 2006, 14:43

 POSTY        252
Post Reorganizacja w Urzędach?


się zastanawiam, czy my nie pracujemy w tym samy urzędzie :rotfl:


Pewnie tak i chyba oboje jesteście kierownikami, bo widzę że pracować się wam nie chce i tylko na forum siedzicie  :rotfl:

____________________________________
"Kto cały czas ciężko pracuje, nie ma czasu zarabiać pieniędzy" - J. D. Rockefeller


04 maja 2010, 09:53
Zobacz profil
Specjalista
Własny awatar

 REJESTRACJA23 paź 2006, 16:51

 POSTY        692
Post Reorganizacja w Urzędach?
robunio73                    





się zastanawiam, czy my nie pracujemy w tym samy urzędzie :rotfl:


Pewnie tak i chyba oboje jesteście kierownikami, bo widzę że pracować się wam nie chce i tylko na forum siedzicie  :rotfl:

akurat mam dzisiaj wolne Kolego :dokuczacz:  :rotfl:


04 maja 2010, 09:55
Zobacz profil
Zaawansowany
Avatar użytkownika

 REJESTRACJA17 maja 2009, 18:32

 POSTY        53
Post Reorganizacja w Urzędach?


Również? To oni nie powinni wszyscy pracować?
U mnie pracuje ok. 40% z nich i 1 vicek. Reszta robi wokół siebie tylko szum czego dowodem jest fakt, że gdy są na urlopie praca idzie sprawniej. Moją kierownice akurat zastępuje jeden z tych pracujących. I daje radę! A dlaczego? Bo pracuje, a nie szwenda się po całym urzędzie za plotami.


Rozumiem Pinero, że u Ciebie 100% pracowników nie oddycha tylko pracuje od dzwona do dzwona :rotfl: Rozejrzyj się wokól...Sam piszesz, że 40% kierowników pracuje, więc moje również jest uzasadnione. Nie ma znaczenia w jakim zakładzie pracy się znajdujesz - naukowo zostało udowodnione, że na każdym szczeblu ktos pracuje, by ktos mógł się obijać, więc nie rozumiem po co tyke wrzasku  :)


04 maja 2010, 11:54
Zobacz profil
Fachowiec
Avatar użytkownika

 REJESTRACJA20 paź 2006, 17:37

 POSTY        1023
Post Reorganizacja w Urzędach?
robunio73                    



Pewnie tak i chyba oboje jesteście kierownikami, bo widzę że pracować się wam nie chce i tylko na forum siedzicie  :rotfl:

Parę minut po 6 rano jestem jeszcze w domu.  :zeby:
ślązak1                    



Rozumiem Pinero, że u Ciebie 100% pracowników nie oddycha tylko pracuje od dzwona do dzwona :rotfl: Rozejrzyj się wokól...
...po co tyke wrzasku  :)

Nie twierdzę, że każdy pracuje bite 8 godzin. Ale niktórzy pracują może godzinę, dwie dziennie. A jak jest nagromadzenie jakiejś pracy to hop na zwolnienie. Coś tu jest nie tak.
Za tylko obiboków reszta musi pracować więcej i szybciej (za tą samą kasę). "Fabryka" musi działać.
Nie widzę powodu żeby pracować za innych. Niewolnictwo się skończyło. Ale może nie wszędzie?  ;)

____________________________________
Służ panu wiernie, on ci za to pierdnie.


04 maja 2010, 16:31
Zobacz profil
Początkujący
Własny awatar

 REJESTRACJA02 gru 2009, 10:58

 POSTY        9
Post Reorganizacja w Urzędach?
Pracuję w urzędzie na kierowniczym stanowisku i moje zainteresowanie nie do końca jest skierowane na tzw. "zatrzymanie stanowiska".
Bardzo interesuje mnie dobrze zorganizowana  praca w  urzędzie . Czy ktoś z WAS wyobraża sobie (po przeprowadzeniu reorganizacji) funkcjonowanie jakiegokolwiek urzędu - jeżeli np. komórka, której zadaniem będzie prowadzenie postępowania podatkowego w zakresie wszystkich podatków - będzie kierowana przez osobę wyspecjalizowaną w zakresie VAT-u ?
Uważam, że tego typu zmiany są chorym pomysłem i spowodują więcej zamieszania i zagmatwania. Wszelkie zmiany powinny ułatwiać pracę wszystkim pracownikom urzędów skarbowych, tym bardziej, że jest to trudna i niewdzięczna praca.
Pozdrawiam posting.php?mode=reply&f=21&t=1843#!!!


04 maja 2010, 16:45
Zobacz profil
Zawodowiec
Avatar użytkownika

 REJESTRACJA21 paź 2006, 19:09

 POSTY        7731

 LOKALIZACJATriCity
Post Reorganizacja w Urzędach?
hubert2260                    



Mówi się ze szefostwo US otrzymało do zaopiniowania projekt zmian w US od nowego roku który zakłada niby łaczenie np. wymiaru VAT i dochodowego w jeden itp. Ma się zmiejszyć liczba kierowników. czy ktos coś wie więcej na ten temat bo u nas nikt nie chce puscić pary z ust?

Łączenie np. wymiaru VAT i dochodowego w jeden?
Świetny pomysł!  :brawa:

Ale nie całkiem do końca. Proponuję od razu połączyć z kontrolą i egzekucją. Trzy w jednym! Kontrola-wymiar-egzekucja.

Tylko skąd takiego kierownika?!  :unsure:

____________________________________
Nie jesteś tym, kim myślisz, że jesteś - lecz tym, kim się stajesz, gdy myślisz kim jesteś.


04 maja 2010, 17:35
Zobacz profil
Fachowiec
Avatar użytkownika

 REJESTRACJA20 paź 2006, 17:37

 POSTY        1023
Post Reorganizacja w Urzędach?
dociekliwa                    



Czy ktoś z WAS wyobraża sobie (po przeprowadzeniu reorganizacji) funkcjonowanie jakiegokolwiek urzędu - jeżeli np. komórka, której zadaniem będzie prowadzenie postępowania podatkowego w zakresie wszystkich podatków - będzie kierowana przez osobę wyspecjalizowaną w zakresie VAT-u ?

Ja sobie wyobrażam! Ba! Nawet robiłam to. Pracownicy robili postępowania z wszystkich podatków (sic!), a kierownik tylko dochodówka. I jakoś szło :)

Ps. Dlaczego nie musiał znać VATu? Bo powiedział, że nie chce się tego uczyć i koniec, kropka  :wysmiewacz:
Takie cuda to tylko u nas... :zygi:

____________________________________
Służ panu wiernie, on ci za to pierdnie.


04 maja 2010, 17:41
Zobacz profil
Zaawansowany
Avatar użytkownika

 REJESTRACJA17 maja 2009, 18:32

 POSTY        53
Post Reorganizacja w Urzędach?


Dlaczego nie musiał znać VATu? Bo powiedział, że nie chce się tego uczyć i koniec, kropka  

I tak w ciemno aprobował decyzje? I umiał spać? Musiał mieć mocne nerwy albo stawiał na 100% korekt po kontroli  :rolleyes:


04 maja 2010, 18:14
Zobacz profil
Zawodowiec
Avatar użytkownika

 REJESTRACJA21 paź 2006, 19:09

 POSTY        7731

 LOKALIZACJATriCity
Post Reorganizacja w Urzędach?
ślązak1                    



I tak w ciemno aprobował decyzje? I umiał spać?
Musiał mieć mocne nerwy albo stawiał na 100% korekt po kontroli  :rolleyes:

Albo trzy lata do emerytury :D

____________________________________
Nie jesteś tym, kim myślisz, że jesteś - lecz tym, kim się stajesz, gdy myślisz kim jesteś.


04 maja 2010, 18:36
Zobacz profil
Fachowiec
Avatar użytkownika

 REJESTRACJA20 paź 2006, 17:37

 POSTY        1023
Post Reorganizacja w Urzędach?
Nadir                    



ślązak1                    



I tak w ciemno aprobował decyzje? I umiał spać?
Musiał mieć mocne nerwy albo stawiał na 100% korekt po kontroli  :rolleyes:

Albo trzy lata do emerytury :D

To prawdziwy mężczyzna! Niczego się nie bał!
My tak. Przecież nie od dziś wiadomo, że jak sukces to kierownictwo, a jak klęska to referent itd. :)

____________________________________
Służ panu wiernie, on ci za to pierdnie.


04 maja 2010, 18:39
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 59 ]  idź do strony:  Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

 Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
 Nie możesz odpowiadać w wątkach
 Nie możesz edytować swoich postów
 Nie możesz usuwać swoich postów
 Nie możesz dodawać załączników

Skocz do: