Teraz jest 04 wrz 2025, 02:10



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2 ] 
Komu mieszkanie służbowe, komu!!! 
Autor Treść postu
Site Admin
Avatar użytkownika

 REJESTRACJA09 maja 2006, 21:23

 POSTY        2059

 LOKALIZACJARada Krajowej Sekcji Administracji Skarbowej
Post Komu mieszkanie służbowe, komu!!!
Zainteresowaliśmy się, jak MF gospodaruje posiadanymi mieszkaniami. Czy przydziela je zgodnie z prawem, a beneficjentami są wszyscy uprawnieni.



SK/369/2011                                             Radom, 2011-12-13

Minister Finansów
Warszawa


Na podstawie art. 1 ust. 1, art. 2, art. 3 ust. 1 i 2, art. 4 i art. 6 ustawy z dnia 6 września 2001 roku o dostępie do informacji publicznej, wnoszę o przekazanie informacji:
1.        Ile osób z Kierownictwa Ministerstwa Finansów spełniało w latach 2008-2011 warunki ustawowe do korzystania z mieszkania służbowego wskazane w piśmie BAD9/068 /13/DUB/11/5197-BOC (ustawa z dnia 31 lipca 1981 r. o wynagrodzeniu osób zajmujących kierownicze stanowiska państwowe)? Wnosimy o podanie nazwisk i pełnionych funkcji tych osób.
2.        Czy istnieją w Ministerstwie Finansów przepisy regulujące zasady udostępniania mieszkań służbowych pracownikom Ministerstwa Finansów zajmującym inne stanowiska, niż kierownicze stanowiska państwowe (rzecznikom prasowym, radcom i doradcom ministra, podsekretarzom stanu, dyrektorom i zastępcom departamentów, innym)? Wnosimy o ich udostępnienie.
3.        Czy szeregowi (nie pełniący stanowisk kierowniczych) pracownicy Ministerstwa Finansów mają możliwość skorzystania z mieszkań służbowych podobnie jak osoby korzystające z mieszkań służbowych Ministerstwa Finansów wymienione w piśmie BAD9/068 /13/DUB/11/5197-BOC? Jeżeli tak – prosimy o przedstawienie zasad obowiązujących w tym zakresie.
4.        Umów dotyczących udostępnienia mieszkań służbowych osobom wymienionym w punkcie 3 pisma BAD9/068 /13/DUB/11/5197-BOC.
5.        Czy Ministerstwo Finansów doliczało do przychodu podlegającego opodatkowaniu wartość najmu mieszkania tym pracownikom, którym udostępniano te lokale? Jeżeli tak, jaka była łączna wartość doliczonego przychodu w latach 2008-2011 dotycząca poszczególnych mieszkań i poszczególnych osób oraz na jakich zasadach określano wartość czynszu?
6.        Oświadczeń złożonych przez użytkowników mieszkań służbowych, że osoba skierowana do dysponenta lokalu oraz jej małżonek nie dysponują innym lokalem w miejscowości, w której objęła ona kierownicze stanowisko państwowe.




Warszawa,        dnia 27 grudnia 2011 r.
Ministerstwo Finansów
Biuro Administracyjne
BAD11/0680/77/ZUK/201 l/BOC-5503

Rada Sekcji Krajowej Pracowników Skarbowych NSZZ „Solidarność” w Warszawie
ul. Traugutta 52 26-600 Radom

W odpowiedzi na pismo z dnia 13 grudnia 2011, sygn. SK/369/2011, uprzejmie informuję co następuje.
Ad 1. Ile osób z Kierownictwa Ministerstwa Finansów spełniało w łatach 2008-2011 warunki ustawowe do korzystania z mieszkania służbowego wskazane w piśmie BAD9/068 /13/DUB/11/5197- BOC (ustawa z dnia 31 lipca 1981 r. o wynagrodzeniu osób zajmujących kierownicze stanowiska państwowe)? Wnosimy o podanie nazwisk i pełnionych funkcji tych osób.
We wskazanym okresie wspomniane kryteria spełniało trzech następujących Członków Kierownictwa urzędu, którzy wystąpili z wnioskiem o przydzielenie mieszkania służbowego:
Banaś        Marian-podsekretarz stanu
Pęzioł        Adam        - podsekretarz stanu
Kapica Jacek - podsekretarz stanu
Jedynie w ich przypadku weryfikowane było posiadanie stosownych uprawnień i tylko w odniesieniu do tych Członków Kierownictwa Ministerstwa Finansów możliwe jest potwierdzenie spełnienia w latach 2008-2011 ustawowych warunków do korzystania z mieszkań służbowych w oparciu o przepisy wyżej wymienionej ustawy.
Ad 2. Czy istnieją w Ministerstwie Finansów przepisy regulujące zasady udostępniania mieszkań służbowych pracownikom Ministerstwa Finansów zajmującym inne stanowiska, niż kierownicze stanowiska państwowe (rzecznikom prasowym, radcom i doradcom ministra, podsekretarzom stanu, dyrektorom i zastępcom departamentów, innym)? Wnosimy o ich udostępnienie.
W Ministerstwie Finansów stosowane są zasady dotyczące przydzielania i korzystania z mieszkań służbowych, jakie wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa, a w szczególności z ustawy z dnia 31 lipca 1981 r. o wynagrodzeniu osób zajmujących kierownicze stanowiska państwowe (Dz. U. z 2011 r. Nr 79, poz. 430 ze zm.) i rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 marca 2002 r. w sprawie warunków i trybu obejmowania oraz zwalniania lokali przez osoby zajmujące kierownicze stanowiska państwowe (Dz. U. z 2002 r. Nr 31, poz. 277) oraz z pragmatyki służbowej. Przewiduje ona uwzględnianie w bieżących działaniach wynikającej z ustawy o finansach publicznych (Dz. U. z 2009 r. Nr 157, poz. 1240 ze zm.) generalnej zasady dokonywania wydatków w sposób celowy i oszczędny z zachowaniem m.in. optymalnego doboru metod i środków służących osiągnięciu założonych celów. Z powyższych względów w Ministerstwie Finansów nie wprowadzono odrębnych przepisów wewnętrznych, które w istocie musiałyby stanowić powtórzenie powszechnie obowiązujących reguł. Stosowane w przedmiotowym zakresie rozwiązania prezentowano skrótowo w poprzednio udzielonej odpowiedzi, a tytułem uzupełnienia informuję co następuje. W przypadku braku zapotrzebowania na takie lokale ze strony uprawnionych osób zajmujących kierownicze stanowiska państwowe, w celu nieobciążania kosztami ich utrzymania budżetu Ministerstwa Finansów, mieszkania przydzielane są innym pracownikom urzędu, z zastrzeżeniem konieczności niezwłocznego opuszczenia lokalu służbowego w sytuacji, gdy nastąpi potrzeba zakwaterowania Członka Kierownictwa. Rozwiązanie takie wyklucza nieracjonalne wydatkowanie środków publicznych w związku z koniecznością utrzymywania niezamieszkałych lokali służbowych. Podania o przyznanie mieszkania służbowego od osób spoza kierownictwa rozpatrywane są indywidualnie, przy czym w pierwszej kolejności brane są pod uwagę osoby oddelegowane lub przeniesione do pracy w urzędzie z innych miejscowości. Osoba korzystająca z mieszkania służbowego ponosi wszelkie koszty jego użytkowania w tym opłaty za tzw. media, a także koszty czynszu. Ponadto zobowiązana jest do utrzymywania go w stanie niepogorszonym, a co za tym idzie pokrywania kosztów drobnych napraw czy awarii.
Ad 3. Czy szeregowi (nie pełniący stanowisk kierowniczych) pracownicy Ministerstwa Finansów mają możliwość skorzystania z mieszkań służbowych podobnie jak osoby korzystające z mieszkań służbowych Ministerstwa Finansów wymienione w piśmie BAD9/068 /13/DUB/l 1/5197-BOC? Jeżeli tak - prosimy o przedstawienie zasad obowiązujących w tym zakresie.
Osoby nie pełniące stanowisk kierowniczych również korzystają z mieszkań służbowych, jednakże z uwzględnieniem zasad i uwarunkowań przedstawionych w odpowiedzi na pytanie nr 2.
Ad 4. Wnoszą o przekazanie informacji na temat umów dotyczących udostępnienia mieszkań służbowych osobom wymienionym w punkcie 3 pisma BAD9/068/13/DUB/11/5197- BOC.
Informacje na temat umów dotyczących udostępniania mieszkań w latach 2008-2011 prezentuje poniższe zestawienie.
Załącznik:
1.GIF


Ad 5. Czy Ministerstwo Finansów doliczało do przychodu podlegającego opodatkowaniu wartość najmu mieszkania tym pracownikom, którym udostępniano te lokale? Jeżeli tak, jaka była łączna wartość doliczonego przychodu w łatach 2008-2011 dotycząca poszczególnych mieszkań i poszczególnych osób oraz na jakich zasadach określano wartość czynszu?
Ministerstwo Finansów nie doliczało do przychodu podlegającego opodatkowaniu wartości świadczenia związanego z udostępnieniem mieszkań służbowych. Mieszkania służbowe nie są bowiem udostępniane nieodpłatnie, a zatem nie stanowią dla pracownika nieodpłatnego świadczenia otrzymanego od pracodawcy. Pracownik korzystający z mieszkania służbowego ponosi wszelkie koszty związane z jego eksploatacją takie jak czynsz, opłaty za tzw. media, oraz zobowiązany jest do drobnych napraw i remontów.
Ad 6. Wnoszę o przekazanie informacji na temat oświadczeń złożonych przez użytkowników mieszkań służbowych, że osoba skierowana do dysponenta lokalu oraz jej małżonek nie dysponują innym lokalem w miejscowości, w której objęła ona kierownicze stanowisko państwowe.
Ministerstwo Finansów przed przyznaniem mieszkania służbowego weryfikowało spełnienie ustawowych warunków na podstawie:
-        oświadczeń i innych dokumentów przedkładanych do wglądu przez wnioskodawców potwierdzających brak mieszkania na terenie Warszawy,
-        danych adresowych stwierdzających miejsce zamieszkania poza obszarem Warszawy.

Dyrektor Biura Administracyjnego
Tomasz Dudziec


Odpowiedź nie zadowoliła nas, stąd wystąpiliśmy o uzupełnienie.



SK/409/2011                                             Radom, 2011-12-27

Minister Finansów
ul. Świętokrzyska 12
00-916 Warszawa


Na podstawie art. 1 ust. 1, art. 2, art. 3 ust. 1 i 2, art. 4 i art. 6 ustawy z dnia 6 września 2001 roku o dostępie do informacji publicznej wnoszę o przekazanie w terminie ustawowym informacji publicznej:

1.        Jakie tytuły prawne posiada Ministerstwo Finansów do mieszkań służbowych, o których mowa w punkcie „ad 1” pisma BAD9/068/13/DUB/11/5197-BOC z 12 grudnia 2011 roku? Proszę o przekazanie dokumentów potwierdzających tytuły prawne do ww. mieszkań (akty notarialne, umowy dzierżawy, inne).
2.        Umów, o których mowa w punkcie „ad 4” pisma BAD11/0680/77/ZUK/2011/BOC-5503 z 27 grudnia 2011 roku.
3.        Podań o przydział mieszkań służbowych, o których mowa w punkcie „ad 2” pisma BAD11/0680/77/ZUK/2011/BOC-5503 z 27 grudnia 2011 roku, złożonych w latach 2006-2011.




Warszawa, dnia 11 stycznia 2012 r.
Ministerstwo Finansów
Biuro Administracyjne
BAD11/066/l/ZUK/2012 15497-5197 BOC

Rada Sekcji Krajowej
Pracowników Skarbowych
NSZZ „Solidarność"
w Warszawie

ul. Traugutta 52
26-600 Radom

W odpowiedzi na pytanie nr 1 zawarte w piśmie z dnia 27 grudnia 2011 r.. sygn. SK 409/20II dotyczące udostępnienia informacji publicznej .Jakie tytuły prawne posiada
Ministerstwo Finansów do mieszkań służbowych, o których mowa w punkcie „ad 1" pisma BAD9/068 /13/DUB/11/5197- BOC z 12 grudnia 2011 roku? Proszą o przekazanie dokumentów potwierdzających tytuły prawne do ww. mieszkań (akty notarialne, umowy dzierżawy, inne) informuję, że w dyspozycji Ministerstwa Finansów znajduje się sześć mieszkań służbowych, cztery z nich stanowią własność Skarbu Państwa. Do dwóch lokali Ministerstwo finansów reprezentujące Skarb Państwa posiada spółdzielcze własnościowe prawo do lokalu. Natomiast jeden lokal znajduje się w posiadaniu Ministerstwa Finansów na podstawie umowy użyczenia.
W załączeniu przesyłam dokumentację potwierdzająca tytuły prawne do przedmiotowych
mieszkań służbowych.
Odnośnie w wniosku nr 2 i 3 zawartego w w w . korespondencji dotyczącego przekazania informacji na temat umów. o których mowa w punkcie "ad 4” pisma
BAD11/0680/77/ZUK/2011/BOC-5503 z 27 grudnia 2011 roku oraz przekazania informacji na temat podań o przydział mieszkań służbowych, o których mowa w punkcie "ad 2" pisma BAD11/0680/77/ZUK/2011/BOC-5503 z 27 grudnia 2011 roku, złożonych w lalach 2006-2011 należy zauważyć, że informacje dotyczące umów i podań w sprawie przydziału mieszkań służbowych zostały szczegółowo przedstawione w poprzednio udzielanych odpowiedziach.
Biorąc pod uwagę brak jednoznacznego określenia w ww. wnioskach zakresu informacji, jakie miały by zostać dodatkowo udostępnione wnoszę o doprecyzowanie oczekiwań, by Ministerstwo finansów mogło udzielić satysfakcjonującej i wyczerpującej odpowiedzi.

Dyrektor Biura Administracyjnego
Tomasz Dudziec


Dalej w następnym poście...


 Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.

____________________________________
Mów otwarcie i otwarcie działaj, gdy w kraju dobre panują rządy.Otwarcie działaj, lecz mów ostrożnie, gdy rządy są złe...


09 lut 2012, 08:55
Zobacz profil WWW
Site Admin
Avatar użytkownika

 REJESTRACJA09 maja 2006, 21:23

 POSTY        2059

 LOKALIZACJARada Krajowej Sekcji Administracji Skarbowej
Post Re: Komu mieszkanko, komu!!!
Ponieważ nie udostępniono nam wszystkich danych, o które prosiliśmy, wysłaliśmy następne pismo:



SK/37/2012                                             Radom, 2012-01-11

Minister Finansów
ul. Świętokrzyska 12
00-916 Warszawa


W odpowiedzi na pismo BAD11/066/1/ZUK/2012/5197 BOC z 11 stycznia 2012 roku uprzejmie proszę o nie robienie sobie drwin w sprawie udzielania informacji publicznej, gdyż w przypadku nie zaprzestania takich praktyk, złożymy wniosek do organów ścigania w sprawie wyczerpania znamion przestępstwa określonego w art. 23 ustawy z dnia 6 września 2001 roku o dostępie do informacji publicznej.
Wbrew twierdzeniom zawartym w piśmie BAD11/066/1/ZUK/2012/5197 nasz wniosek (pismo SK/409/2011) zawiera jednoznaczne określenie zakresu informacji, o które wnosimy, a mianowicie żądanie przekazania:
        umów , o których mowa w punkcie „ad 4” pisma BAD11/0680/77/ZUK/2011/ BOC-5503 z 27 grudnia 2011 roku,
        podań 1)  o przydział mieszkań służbowych, o których mowa w punkcie „ad 2” pisma BAD11/0680/77/ZUK/2011/BOC-5503 z 27 grudnia 2011 roku, złożonych w latach 2006-2011.
W tych okolicznościach żądanie „doprecyzowania” jest nieuprawnione i w związku z tym oczekujemy na niezwłoczną realizację naszego wniosku zawartego w pkt. 2 i 3 pisma SK/409/2011.
Proszę także o:
1.        Przekazanie ponownie dokumentacji przesłanej wraz z pismem BAD11/066/1/ZUK/ 2012/5197 BOC, ale tym razem bez anonimizowania danych dotyczących mieszkań służbowych (numerów KW, numerów mieszkań i nazw ulic), gdyż brak jest podstaw prawnych do utajniania (anonimizowania) tych danych.
2.        Przesłanie upoważnienia Dyrektora Biura Administracyjnego Tomasza Dudziec do występowania z upoważnienia Ministra Finansów w sprawie udzielania informacji publicznej na wniosek kierowany do Ministra Finansów.

----------
1) Umowa (łac. contractus) – w prawie cywilnym to zgodne porozumienie dwóch lub więcej stron (konsens), ustalające ich wzajemne prawa lub obowiązki. Według bardziej szczegółowej definicji umowa to stan faktyczny polegający na złożeniu dwóch lub więcej zgodnych oświadczeń woli zmierzających do powstania, uchylenia lub zmiany uprawnień i obowiązków podmiotów składających te oświadczenia woli. Umowy są zawsze co najmniej dwustronnymi czynnościami prawnymi. Występuje jednak wyjątek jednostronny – dotyczy to podpisania weksla. Umowa najmu – w polskim prawie cywilnym umowa, w której wynajmujący zobowiązuje się oddać przedmiot najmu do używania najemcy, na czas oznaczony lub nieoznaczony, w zamian za wynagrodzenie w postaci czynszu płaconego przez najemcę. Przedmiotem najmu mogą być rzeczy ruchome, jak również nieruchomości, a także części rzeczy jako całości lub nawet jej części składowe. Wyłączone z najmu są rzeczy zużywalne a także prawa. Wynajmujący ma obowiązek wydania najemcy rzeczy w stanie przydatnym do umówionego użytku i utrzymywanie go w odpowiednim stanie przez cały czas trwania umowy na swój koszt. Najemca ma obowiązek płacenia czynszu, który może być ustalony w pieniądzach lub innych świadczeniach, a także używania rzeczy w sposób przewidziany w umowie i sprawowania nad nią pieczy (Wikipedia).
 Podanie - pismo zawierające jakąś prośbę, adresowane do osoby, osób uprawnionych do wydawania decyzji w określonych sprawach – słownik j. polskiego.


MF odpowiedziało:


Warszawa, dnia 26 stycznia 2012 r.
Ministerstwo Finansów
Biuro Administracyjne

BAD11/066/2/ZUK/2012 1327 BOC

Rada Sekcji Krajowej Pracowników Skarbowych NSZZ „Solidarność” w Warszawie
ul. Traugutta 52 26-600 Radom

W nawiązaniu do otrzymanego pisma SK/37/2012 z dnia 11 stycznia 2012 r. oraz zawartych w nim twierdzeń o rzekomym braku profesjonalnego podejścia i sugestii
o        możliwym działaniu niezgodnie z przepisami ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. Nr 112, poz. 1198, z późn. zm.) w realizacji wniosku Pana Przewodniczącego o udostępnienie informacji publicznej, uprzejmie informuję co następuje.
Zgodnie z postanowieniami ww. ustawy o dostępie do informacji publicznej wnioskodawca powinien we wniosku o udostępnienie informacji publicznej wskazać zakres żądanych informacji oraz sposób i formę jej udzielenia. Zgodnie ze stanowiskiem doktryny prawa oraz szerokiego w tym zakresie orzecznictwa (sprawy z tego zakresu były wielokrotnie przedmiotem rozstrzygnięć Naczelnego Sądu Administracyjnego), podmiot zobowiązany do udostępnienia informacji „nie może domyślać się, o co chodzi wnioskodawcy” (np. Ustawa o dostępie do informacji publicznej. Komentarz, dr M. Bidziński, prof. dr hab. M. Chmaj, dr P. Szustakiewicz, C.H.Beck 2010). Jasność i jednoznaczność treści składanych wniosków ma także bezpośrednie przełożenie na zakres i jakość danych otrzymywanych przez wnioskodawcę. Element ten jest więc istotny dla obu stron i ma kluczowe znaczenie w realizacji uprawnienia do dostępu do informacji publicznej.
Tymczasem, jak łatwo można stwierdzić po lekturze wniosku Pana Przewodniczącego (nr SK/409/2011 z dnia 27 grudnia 2011 r.) zakres żądania w odniesieniu do umów i podań (pkt 2 i 3), nie był precyzyjny i można mu przypisać różne znaczenia, w tym przede wszystkim co do treści żądania i formy udostępnienia informacji. Stosownej oceny można dokonać chociażby poprzez porównanie sformułowania oczekiwań dotyczących umów i podań ze sformułowaniami dotyczącymi oczekiwań w sprawie udostępnienia tytułów prawnych urzędu do mieszkań, które zawarte były w pkt 1 przedmiotowego wniosku. W odniesieniu do wskazanych w pkt 1 oczekiwań użyto poprawnych i nie budzących wątpliwości sformułowań (expressis verbis poproszono o udostępnienie dokumentów) a w konsekwencji możliwe było zrealizowanie wniosku Pana Przewodniczącego, w przeciwieństwie do oczekiwań dotyczących informacji w sprawie ww. umów i podań. Z tego względu w przedmiotowym zakresie, uprawnieniem i obowiązkiem organu określonym m. in. w art 14 ust. 2 ww. ustawy o dostąpię do informacji publicznej, było wystąpienie do wnioskodawcy o usunięcie braków formalnych, co też zrealizowano pismem nr BAD 11/068/1 /ZUK/2012/5197BOC z dnia 11 stycznia 2012 r. Uzupełnienie dokonane aktualnie przez Pana Przewodniczącego czyni zadość wymogom formalnym.
Na marginesie pragnę zauważyć, że Ministerstwu Finansów znane są takie pojęcia jak „umowa”, „umowa najmu”, za chybione zaś należy uznać odwoływanie się do ich definicji zawartych w Wikipedii (z uwagi choćby na zasady wprowadzania informacji) - właściwszym byłby słownik języka polskiego i Kodeks cywilny.
W kwestii upoważnienia Dyrektora Biura Administracyjnego do występowania z upoważnienia Ministra Finansów w sprawie udzielania informacji publicznej na wniosek kierowany do Ministra Finansów, uprzejmie informuję Pana Przewodniczącego, że stosowne rozstrzygnięcie w tym przedmiocie, dotyczące nota bene wszystkich dyrektorów komórek organizacyjnych Ministerstwa Finansów, zawarto w § 11 pkt 10 Regulaminu organizacyjnego Ministerstwa Finansów stanowiącego załącznik do zarządzenia Nr 10 Ministra Finansów z dnia 10 lipca 2008 r. Zgodnie z przywołaną normą do zadań realizowanych przez wszystkie komórki organizacyjne, w zakresie ich właściwości, należy w szczególności prowadzenie spraw związanych z dostępem do informacji publicznej. Postanowienia Regulaminu organizacyjnego w tym zakresie zostały uszczegółowione zarządzeniem nr 2 Ministra Finansów z dnia 12 stycznia 2012 r. w sprawie udostępniania informacji publicznej, które określa między innymi tryb prowadzenia spraw związanych z dostępem do informacji publicznej przez komórki organizacyjne Ministerstwa oraz udzielania odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej. Zgodnie ze wskazanymi regulacjami Dyrektor Biura Administracyjnego, jest upoważniony do prowadzenia spraw związanych z udostępnieniem informacji publicznej w zakresie właściwości Biura — określonym wskazanym Regulaminem organizacyjnym oraz zarządzeniem Nr 55/BDG/2008 Dyrektora Generalnego Ministerstwa Finansów z dnia 29 października 2008 r. w sprawie zatwierdzenia wewnętrznego regulaminu organizacyjnego Biura Administracyjnego Ministerstwa Finansów.
Jednocześnie w związku z uzupełnieniem i doprecyzowaniem oczekiwań dokonanym przez Pana Przewodniczącego w piśmie SK/37/2012 z dnia 11 stycznia 2012 r. przekazuję ponownie dokumentację potwierdzającą tytuły prawne do mieszkań służbowych z zdeanonimizowanymi: numerami ksiąg wieczystych mieszkań służbowych, numerami tych mieszkań oraz nazwami ulic. Jednocześnie uprzejmie informuję, iż dane w treści dokumentu w pozostałym zakresie podlegają ograniczeniu w udostępnianiu stosownie do przepisu art. 5 ustawy o dostąpię do informacji publicznej i w związku z tym Ministerstwo Finansów jest zobligowane do ich anonimizacji.
Ponadto w załączeniu przesyłam dokumentację dotyczącą umów udostępnienia mieszkań i podań o przydział mieszkań zgodnie z pkt 2 i 3 pisma z dnia 27 grudnia 2011 r. nr SK/409/2011 uzupełnionym ww. pismem z dnia 11 stycznia 2012 r.

Dyrektor Biura Administracyjnego
Tomasz Dudziec


Pismo, jak pismo. Argumenty, jak argumenty. Warto jednak zapoznać się z niektórymi załącznikami:

Witold Jarzynka
Zastępca Dyrektora Departamentu Rozwoju Systemów Informatycznych
Warszawa, dnia 6 września 2007 r.
Pan
Tadeusz Wydra
Dyrektor Generalny
za pośrednictwem Pani
Teresy Warszawskiej Dyrektor Biura Logistyki
Uprzejmie informuję, że na podstawie wcześniejszej zgody Pana Ministra, od stycznia br, posiadani w użyczeniu służbowe mieszkanie MF.
Zakładane czasowe zadysponowanie mi tego mieszkania, -wynikało z faktu, że lokal ten nie był wykorzystywany przez członków Kierownictwa, a moje powołanie na wicedyrektora departamentu zmuszało mnie do zamieszkania w Warszawie, gdyż na stałe mieszkam w Szczecinie.       
W związku z korzystaniem z mieszkania służbowego ponoszę wszelkie koszty jego utrzymania, w tym opłaty należne zarządcy nieruchomości oraz wszelkie opłaty licznikowe, co' ekonomicznie odciąża: Ministerstwo od ponoszenia opłat w przypadku nie zajmowania przez nikogo tego lokalu.
Uprzejmie proszę Pana o rozważenie możliwości przedłużenia użyczenia mi mieszkania służbowego na czas nieokreślony ew. z możliwością 1-no miesięcznego wypowiedzenia, na dotychczasowych warunkach.

Maciej Młodzikowski        Warszawa        20        lutego        2010
zam.
Ministerstwo Finansów Butro Administracyjne
Zwracam się z uprzejmą, prośbą o pomoc w zapewnieniu lokum na terenie Warszawy w związku z powierzeniem mi kierowania Departamentem Administracji Podatkowej Ministerstwa Finansów i koniecznością pobytu w Warszawie.

Witold Jarzynka Departament Informatyki
Sz. P. Tomasz Dudziec Dyrektor
Biura Administracyjnego Ministerstwa Finansów w/m
W związku z wypowiedzeniem umowy najmu mieszkania służbowego przy ul. Raszyńskiej i koniecznością opuszczenia mieszkania do 7 czerwca br., uprzejmie proszę o wynajęcie innego mieszkania z zasobów Ministerstwa Finansów na okres do końca października br.

Magdalena Kobos
Szanowny Panie Dyrektorze
Zwracam się z uprzejmą prośbą o przydzielenie mieszkania służbowego z puli mieszkań Ministerstwa Finansów, W resorcie pracuję od 1998 r., a w gmachu MF od lipca 2008 r. Początkowo wykonywałam pracę rzecznika prasowego, natomiast obecnie jestem zarówno rzecznikiem jak i naczelnikiem wydziału. Oznacza to, że wykonuję swoją pracę często poza standardowymi godzinami pracy. Tymczasem obecnie wynajmuję mieszkanie na Białołęce i dotarcie w późnych godzinach nocnych do domu jest niezwykle uciążliwe oraz kosztowne.
Będę zobowiązana za pozytywne rozpatrzenie mojego wniosku.
Z uszanowaniem

ZASTĘPCA DYREKTORA Szymon Milczanowski
BMI3/0680/22/SNM/11/240
Pani
Elżbieta Markowska Dyrektor Generalna w gmachu
W związku z planowanym powierzeniem Pani Małgorzacie Brzozie z Izby Skarbowej w Szczecinie stanowiska Rzecznika Prasowego Ministra Finansów od 11 kwietnia br., zwracam się z uprzejmą prośbą przydzielenie .Tej mieszkania służbowego.
Pani Małgorzata na co dzień mieszka w Szczecinie i przeprowadzka do Warszawy wiązałaby się z kosztowną koniecznością wynajęcia mieszkania.


I przykładowe umowy:
Załącznik:
1.GIF

Załącznik:
2.GIF

Załącznik:
3.GIF

Załącznik:
4.GIF


 Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.

____________________________________
Mów otwarcie i otwarcie działaj, gdy w kraju dobre panują rządy.Otwarcie działaj, lecz mów ostrożnie, gdy rządy są złe...


09 lut 2012, 09:25
Zobacz profil WWW
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 2 ] 

 Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
 Nie możesz odpowiadać w wątkach
 Nie możesz edytować swoich postów
 Nie możesz usuwać swoich postów
 Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron