Forum skarbowców http://www.skarbowcy.pl/blaster/forum/ |
|
Zagadka: ile jest Departamentów w MF - tanie państwo? http://www.skarbowcy.pl/blaster/forum/viewtopic.php?f=18&t=115 |
Strona 1 z 4 |
Autor: | Melania [ 11 lis 2006, 09:49 ] |
Tytuł: | |
Zagadka: ile jest Departamentów w MF - tanie państwo? Można stawiać na: a)10 b)50 c)100 Ja stawiam na odpowiedź b) czyli ok. 50. A ilu jest dyrektorów w tych departamentach? Ile zastępców? I ile sekretariatów? Doliczyłam się ok. 40 z biurami. |
Autor: | inspektor [ 11 lis 2006, 10:54 ] |
Tytuł: | |
Za Belki było 36 departamentów i biur. Aktualnie jest biur i departamentów jest około 39-ciu. Poniżej dane zebrane przez Wjawora: <!--quoteo--><div class='quotetop'></div><div class='quotemain'><!--quotec-->Departament Budżetu Państwa ( 10 wydziałów i 5 stanowisk samodzielnych ) Departament Administracji Podatkowej ( 15 wydziałów i 1 stanowisko wieloosobowe ) Departament Finansów Resortu ( 5 wydziałów i 3 stanowiska wieloosobowe ) Departament Polityki Celnej ( 11 wydziałów i 2 stanowiska wieloosobowe ) Departament Certyfikacji i Poświadczeń Środków z Unii Europejskiej ( 5 wydziałów i 1 stanowisko wieloosobowe i 1 stanowisko samodzielne ) Departament ds. Dyscypliny Finansów Publicznych ( 2 wydziały i 1stanowisko samodzielne ) Departament ds. Organizacji Sektora Finansów Publicznych ( o dziwo bez struktury na stronach BIP ) Departament Eksploatacji Systemów Informatycznych ( 6 wydziałów i sekretariat ) Departament Rozwoju Systemów Informatycznych ( 12 wydziałów ) Departament Finansowania Bezpieczeństwa Państwa ( 3 wydziały i 1 stanowisko wieloosobowe i sekretariat ) Departament Finansowania Sfery Budżetowej ( 11 wydziałów i 2 stanowiska samodzielne ) Departament Rozwoju i Finansów Gospodarki Narodowej ( 7 wydziałów i 1 stanowisko samodzielne ) Departament Finansów Samorządu Terytorialnego ( 7 wydziałów i sekretariat ) Departament Gwarancji i Poręczeń ( 8 wydziałów i 2 stanowiska wieloosobowe ) Departament Informacji Finansowej ( 6 wydziałów i 2 stanowiska wieloosobowe i sekretariat ) Departament Rozwoju Rynku Finansowego ( 6 wydziałów i 2 stanowiska wieloosobowe ) Departament Instytucji Płatniczej ( 12 wydziałów ) Departament Kontroli Celno - Akcyzowej i Kontroli Gier ( też bez struktury w BIP- może tajna; ale dyrektor ma 3 zastępców ) Departament Kontroli Skarbowej I ( też bez struktury w BIP; ale dyrektor ma 5 zastępców ) Departament Kontroli Skarbowej II ( też bez struktury w BIP; tu dyrektor ma tylko 2 zastępców ) Departament Koordynacji Kontroli Finansowej i Audytu Wewnętrznego ( 5 wydziałów 1 stanowisko wieloosobowe i 1 samodzielne ) Departament Legislacyjny ( tylko dyrektor wg BIP ) Departament Należności i Zobowiązań Finansowych Państwa ( tylko dyrektor wg BIP ) Departament Podatków Dochodowych ( 7 wydziałów i 1 stanowiska wieloosobowe + sekretariat ) Departament Podatków i Opłat Lokalnych ( 2 wydziały 1 stanowiska wieloosobowe 1 samodzielne + sekretariat ) Departament Podatku od Towarów i Usług ( tylko dyrektor wg BIP ) Departament Podatku Akcyzowego i Ekologicznego ( 7 wydziałów 1 stanowiska wieloosobowe + sekretariat ) Departament Polityki Podatkowej ( tylko dyrektor wg BIP ) Departament Polityki Finansowej, Analiz i Statystyki ( 6 wydziałów i 8 stanowisk samodzielnych ) Departament Finansów Regionów i Rolnictwa ( 6 wydziałów + sekretariat ) Departament Unii Europejskiej i Współpracy Zagranicznej ( 5 wydziałów 1 stanowiska wieloosobowe + sekretariat ) Departament Rachunkowości ( 4 wydziały + sekretariat ) Departament Służby Celnej ( 13 wydziałów + sekretariat ) Biuro Kontroli i Audytu ( 3 wydziały + sekretariat ) Biuro Dyrektora Generalnego ( bez struktury w BIP ) Biuro Logistyki ( 10 wydziałów 2 stanowiska wieloosobowe, Kancelaria tajna + sekretariat ) Biuro Obsługi Prawnej i Zastępstwa Procesowego ( bez struktury w BIP ) Biuro Ministra ( 4 wydziały 3 stanowiska wieloosobowe, + sekretariaty Biura i członków Kierownictwa ) Gabinet Polityczny Ministra Finansów ( narazie 1 asystent polityczny )<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->Dyrektorów potrafi być nawet 6-ciu na 120 osób, do tego jeszcze naczelnicy, specjaliści, doradcy ministra. Średnia płaca w MF w 2005 roku wynosiła 6.100 złotych, ale przewodniczący ZZ "S" w MF zażądał informacji o średnich płacach nie uwzględniających wicedyrektorów, dyrektorów, naczelników, doradców, itp. Dlaczego? Bo według ich wyliczeń szeregowi pracownicy zarabiają coraz mniej... |
Autor: | zoltar7 [ 11 lis 2006, 13:08 ] |
Tytuł: | |
Powyższy spis trzeba będzie wkrótce uzupełnić. Ja proponuje utworzyć nowy departament: Departament ds. likwidacji organów podatkowych i organów skarbowych, wspierany przez Grupę Realizacyjną Urzędu Ministra Finansów (proponowany skrót GRU) oraz utworzyć nowy urząd pod nazwą: Urząd Budowy Szarej Strefy (proponowany skrót UB-SS) ew. można zamienić prop. nazwę na Urząd Budowy Sprawiedliwości Społecznej (proponowany skrót jw.). Ps. zbieżność proponowanych skrótów do skrótów znanych z historii, jest w oczywisty sposób przypadkowa i wynika ze złej woli czytającego. :angry: |
Autor: | wjawor [ 13 kwi 2007, 21:38 ] |
Tytuł: | |
Dla ciekawskich struktura MF (stan na 05.03.2007) <a href="http://mf.gov.pl/_files_/bip/organizacja/struktura_marzec_2007.pdf" target="_blank">http://mf.gov.pl/_files_/bip/organizacja/s...marzec_2007.pdf</a> Może ktoś się pokusi o analizę dokonanych redukcji, cięć, oszczędności - w ramach Taniego państwa. ![]() |
Autor: | elsinore [ 13 lis 2007, 20:11 ] | |||||||||
Tytuł: | ||||||||||
no to zabawmy się w "znajdź różnicę": <a href="http://www.mofnet.gov.pl/_files_/bip/organizacja/struktura_9_listopada_2007.pdf" target="_blank">http://www.mofnet.gov.pl/_files_/bip/organ...topada_2007.pdf</a> po jaką cholerę zmieniać strukturę na odchodnym ? |
Autor: | wjawor [ 13 lis 2007, 20:55 ] | |||||||||
Tytuł: | ||||||||||
No cóż, jeśli nie wiadomo o co chodzi - to wiadomo, że chodzi o... :angry2: |
Autor: | elsinore [ 13 lis 2007, 21:12 ] | |||||||||
Tytuł: | ||||||||||
No cóż, jeśli nie wiadomo o co chodzi - to wiadomo, że chodzi o... :angry2: <!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd--> ... wartościowy wniosek racjonalizatorski ? |
Autor: | wjawor [ 13 lis 2007, 21:23 ] | |||||||||
Tytuł: | ||||||||||
Wystarczy zajrzeć do topiku "Zarobki w aparacie skarbowym... Wschodnicelnik wskazał jak pomnożyć wynagrodzenie w różnej maści komisjach: <a href="http://www.skarbowcy.pl/mkportal/forum/index.php?showtopic=559&st=420#" target="_blank">http://www.skarbowcy.pl/mkportal/forum/ind...pic=559&st=420#</a> |
Autor: | elsinore [ 13 lis 2007, 21:28 ] |
Tytuł: | |
zatem zgodnie z regułą "ćwiczenie czyni mistrza" dążą do doskonałości w tym co potrafią najlepiej... |
Autor: | Drago [ 13 lis 2007, 23:22 ] | |||||||||
Tytuł: | ||||||||||
Zgodnie z zasadami obowiązującymi w Monopoly, zasiadanie w komisji ds wartościowania stanowisk pracy podwaja wartość stanowiska.. |
Autor: | bisti [ 07 sie 2008, 19:43 ] |
Tytuł: | |
Co sie podziało z dyr. Niestrzębskim i dlaczego? |
Autor: | Maxer2007 [ 08 sie 2008, 13:36 ] |
Tytuł: | |
Właśnie czytałem, że rząd szuka oszczędności - śmiechu warte!!! Kogo chcecie nabrać ... |
Autor: | supersaper [ 08 sie 2008, 13:43 ] | |||||||||
Tytuł: | ||||||||||
Uważaj bo juz znalazł!!! W twojej kieszeni :rotfl: |
Autor: | jan [ 10 sie 2008, 21:32 ] | |||||||||
Tytuł: | ||||||||||
Zgodnie z zasadami obowiązującymi w Monopoly, zasiadanie w komisji ds wartościowania stanowisk pracy podwaja wartość stanowiska.. <!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd--> ...zaś w US w RP rok 2008 praca w kadrach ,sekretariacie NUS lub więź krwi daje powiększenie wskaźnika o 1,498 raza względem innej osoby z poza tej grupy. Ps. wiemy oczywiście ,że oceniamy stanowisko nie osobę ,ocena jest obiektywna a ponadto sprawdzana przez najbardziej obiektywny bo wewnętrzny audyt..../i tym podobne bajki dla młodych i naiwnych/ |
Strona 1 z 4 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |