Teraz jest 05 wrz 2025, 13:41



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 65 ]  idź do strony:  Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Nowoczesna administracja skarbowa - czyli co nam szykują? 
Autor Treść postu
Avatar użytkownika

 REJESTRACJA21 paź 2006, 23:08

 POSTY        130

 LOKALIZACJAkosmos
Post 
<!--quoteo--><div class='quotetop'></div><div class='quotemain'><!--quotec-->elyta z MF" pochodzi rodem z kosmosu<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Tylko nie z kosmosu, proszę.

____________________________________
<!--sizeo:2--><span style="font-size:10pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->ex iniuria non oritur ius -  z bezprawia nie rodzi się prawo<!--sizec--></span><!--/sizec-->


Ostatnio edytowano 12 lut 2007, 13:50 przez kaktus, łącznie edytowano 1 raz



12 lut 2007, 09:00
Zobacz profil
Zaawansowany
Własny awatar

 REJESTRACJA20 paź 2006, 20:59

 POSTY        63
Post 
Tu <a href="http://kprm.gov.pl/bip/070322czas_pracy.pdf" target="_blank">http://kprm.gov.pl/bip/070322czas_pracy.pdf</a> znalazłem cóś takiego:

<!--quoteo--><div class='quotetop'></div><div class='quotemain'><!--quotec-->Projekt z 16 marca 2007 r.
ROZPORZĄDZENIE
PREZESA RADY MINISTRÓW
z dnia …………………2007 r.
w sprawie czasu pracy pracowników urzędów administracji rządowej
Na podstawie art. 67 ust. 3 ustawy z dnia 24 sierpnia 2006 r. o służbie cywilnej (Dz. U. Nr 170, poz. 1218, Nr 218, poz. 1592 i Nr 249, poz. 1832) oraz art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 16 września 1982 r. o pracownikach urzędów państwowych (Dz. U. z 2001 r. Nr 86, poz. 953, z późn. zm.1)) zarządza się, co następuje:
§ 1. Rozporządzenie określa zasady ustalania rozkładu czasu pracy w tygodniu oraz jego wymiaru w poszczególnych dniach tygodnia, obowiązującego członków korpusu służby cywilnej oraz pracowników niebędących członkami korpusu służby cywilnej, zatrudnionych w urzędach administracji rządowej, o których mowa w art. 2 ust. 1 ustawy z dnia 24 sierpnia 2006 r. o służbie cywilnej oraz w art. 1 ust. 1 pkt 12 i 14 i ust. 2 ustawy z dnia 16 września 1982 r. o pracownikach urzędów państwowych.
§ 2. Dyrektor generalny urzędu (kierownik urzędu) ustala rozkład i wymiar czasu pracy członków korpusu służy cywilnej i pracowników niebędących członkami korpusu służby cywilnej, zwanych dalej „pracownikami”, biorąc pod uwagę, że praca w urzędach powinna być wykonywana od poniedziałku do piątku w godzinach między 8:15 a 16:15.
§ 3. 1. Dyrektor generalny urzędu (kierownik urzędu) może ustalić rozkład i wymiar czasu pracy pracowników, obejmujący nieprzerwanie osiem godzin na dobę między godzinami 7.00 a 18.00, w przeciętnie pięciodniowym tygodniu pracy, jeżeli jest to uzasadnione koniecznością zapewnienia sprawnej pracy urzędu i zróżnicowanym charakterem wykonywanych zadań.
2. W urzędach, w których wykonywane są zadania związane z obsługą interesantów, rozkład i wymiar czasu pracy pracowników powinien być ustalony w taki sposób, aby co najmniej w jednym dniu tygodnia zadania te były wykonywane w godzinach między 8.00 a 18.00.
3. Ze względu na szczególny charakter pracy wykonywanej w komórce organizacyjnej lub na stanowisku pracy, w rozkładzie czasu pracy pracowników zatrudnionych w tej komórce lub na tym stanowisku pracy, dzień tygodnia niebędący dniem pracy w urzędzie może być ustalony dniem pracy, jeżeli jest to uzasadnione potrzebami urzędu.
1) Zmiany tekstu jednolitego wymienionej ustawy zostały ogłoszone w Dz. U. z 2001 r. Nr 98, poz. 1071, Nr 123, poz. 1353 i Nr 128, poz. 1403, z 2002 r. Nr 1, poz. 18, Nr 153, poz. 1271 i Nr 240, poz. 2052, z 2003 r. Nr 228, poz. 2256, z 2005 r. Nr 10, poz. 71 i Nr 169, poz. 1417 oraz z 2006 r. Nr 45, poz. 319, Nr 170, poz. 1218, Nr 218, poz. 1592. 4. W razie ustalania rozkładu lub wymiaru czasu pracy w sposób, o którym mowa w ust. 1 i 3, dyrektor generalny urzędu (kierownik urzędu) powinien uwzględnić ważne względy osobiste lub rodzinne pracowników, a także przysługujące
pracownikowi prawo do nieprzerwanego odpoczynku.
§ 4. Dyrektor generalny urzędu (kierownik urzędu), na wniosek pracownika, może udzielić mu dnia wolnego od pracy w dniu pracy, przypadającym między dniami niebędącymi dniami pracy w urzędzie, pod warunkiem odpracowania czasu wolnego w tym samym okresie rozliczeniowym, w terminie uzgodnionym z bezpośrednim przełożonym pracownika.
§ 5. Tygodniowy czas pracy pracownika łącznie z godzinami przepracowanymi poza normalnymi godzinami pracy nie może przekraczać przeciętnie 48 godzin w przyjętym okresie rozliczeniowym.
§ 6. Traci moc rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 14 kwietnia 2000 r. w sprawie zasad ustalania rozkładu i wymiaru czasu pracy pracowników urzędów administracji rządowej (Dz. U. Nr 28, poz. 350, z 2002 r. Nr 24, poz. 246 oraz z 2004 r. Nr 225, poz. 2558).
§ 7. Rozporządzenie wchodzi w życie z upływem 14 dni od dnia ogłoszenia.
Za zgodność pod względem prawnym i redakcyjnym<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->

Czyli że co, że dzień tygodnia nie będący dniem pracy w urzędzie może być ustalony ośmiogodzinnym dniem pracy poza urzędem w godzinach od 8:00 do 18:00? To przechodzi ludzkie pojęcie. :blink:

____________________________________
<!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro-->Kiedy państwo czyni pracę absurdalnie drogą, obywatele ratują się zdrowym rozsądkiem.<!--colorc--></span><!--/colorc-->


Ostatnio edytowano 12 kwi 2007, 06:39 przez Andrzej, łącznie edytowano 1 raz



11 kwi 2007, 21:45
Zobacz profil
Fachowiec
Avatar użytkownika

 REJESTRACJA22 paź 2006, 19:39

 POSTY        1834
Post 
Więc nasi koledzy, którzy kolędują np. co niedzielę pod kościołem, mogą tam zostać na trwałe?

____________________________________
Rostowski: Sytuacja Polski jest imponująca


Ostatnio edytowano 12 kwi 2007, 06:39 przez Drago, łącznie edytowano 1 raz



11 kwi 2007, 22:04
Zobacz profil
Avatar użytkownika

 REJESTRACJA21 paź 2006, 14:08

 POSTY        541

 LOKALIZACJAZewsząd
Post 
A propos taka anegdotka.
W wyniku kontroli stosownego organu :) stwierdzono, że jeden lekarz nabrał tyle etatów, pół-etatów i ćwierć-etatów, że wyszło, iż pracował 25 h na dobę.
W efekcie swoich praktyk lekarz ten stanął wkrótce przez Sądem. Sędzia dążąc do wyjaśnienia wszelkich okoliczności faktycznych zapytał lekarza: "Jak oskarżonemu udało się pracować 25 h na dobę?".
Na co lekarz: "Panie Sędzio, to proste, po prostu wstawałem godzinę wcześniej".


Ostatnio edytowano 12 kwi 2007, 06:40 przez zoltar7, łącznie edytowano 1 raz



11 kwi 2007, 23:02
Zobacz profil
Fachowiec
Avatar użytkownika

 REJESTRACJA16 maja 2006, 21:36

 POSTY        2772

 LOKALIZACJAz MEKKI
Post 
ANDRZEJ, czy przepis odnoszacy się do administracji rządowej obowiązuje adminstrację terenową? Bo jeśli tak to zamiast dwóch dni w tygodniu do 17, urząd będzie pracował raz w tygodniu do 18.

____________________________________
"Tylko zmiana jest niezmienna" - Heraklit


Ostatnio edytowano 13 kwi 2007, 06:52 przez tranqilo, łącznie edytowano 1 raz



12 kwi 2007, 15:49
Zobacz profil
Zawodowiec
Avatar użytkownika

 REJESTRACJA22 paź 2006, 15:04

 POSTY        3146

 LOKALIZACJAsamo centrum (no prawie)
Post 
Dlaczego praca zawsze od 8.15 do 16.15? W wielu miejscowościach przyjęto wcześniejsze godziny np. 7.30 lub nawet 7.00 i są one dostosowane do warunków lokalnych, czasu otwarcia przedszkoli, świetlic szkolnych itp. Skoro przedszkole mojego dziecka jest otwarte TYLKO do 16.15 to przy obecnej prorodzinnej polityce mogę:
a) wyjechać do Londynu,
b) olać ten p....y urząd,
c) wyjechać do Londynu.
Wyznaczenie indywidualnego czasu pracy odpada, bo moje kierownictwo NIGDY nie udziela na niego zgody, jak i w innych przypadkach NIGDY nie staje po stronie pracownika...
Jeżeli jest jeszcze czas na konsultacje (a chyba to 30 dni) to Inspektorze proszę o interwencję.
Dlaczego po raz kolejny Polska = Warszafka?

____________________________________
Kardynała Richelieu sekret wam dziś zdradzę. Od przyjaciół Boże strzeż z wrogami sobie poradzę.  C.T.


Ostatnio edytowano 13 kwi 2007, 06:53 przez supersaper, łącznie edytowano 1 raz



12 kwi 2007, 18:59
Zobacz profil
Zaawansowany
Własny awatar

 REJESTRACJA20 paź 2006, 20:59

 POSTY        63
Post 
tranqilo                    



ANDRZEJ, czy przepis odnoszący się do administracji rządowej obowiązuje administrację terenową? Bo jeśli tak to zamiast dwóch dni w tygodniu do 17, urząd będzie pracował raz w tygodniu do 18.


supersaper                    



(...) przy obecnej prorodzinnej polityce mogę:
a) wyjechać do Londynu,
b) olać ten p....y urząd,
c) wyjechać do Londynu. (...)

Nie tylko Londyn, bo jeszcze
d) wyjechać do Islandii,
e) wyjechać do Norwegii,
f) wyjechać do Holandii...

Jednakowoż Włoch bym nie polecał.

____________________________________
<!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro-->Kiedy państwo czyni pracę absurdalnie drogą, obywatele ratują się zdrowym rozsądkiem.<!--colorc--></span><!--/colorc-->


Ostatnio edytowano 13 kwi 2007, 06:54 przez Andrzej, łącznie edytowano 1 raz



12 kwi 2007, 20:45
Zobacz profil
Fachowiec
Avatar użytkownika

 REJESTRACJA22 paź 2006, 19:39

 POSTY        1834
Post 
Czy w czasach kryzysu ministerstwo na to stać?




Jan Vincent - Rostowski Minister Finansów

Elżbieta Suchocka-Roguska Sekretarz Stanu

Elżbieta Chojna-Duch Podsekretarz Stanu

Andrzej Parafianowicz  Podsekretarz Stanu

Jacek Dominik Podsekretarz Stanu

Ludwik Kotecki Podsekretarz Stanu

Dariusz Daniluk Podsekretarz Stanu

Katarzyna Zajdel - Kurowska Podsekretarz Stanu

Jacek Kapica Podsekretarz Stanu

Maciej H. Grabowski Podsekretarz Stanu




Czy tyle osób w randze podsekretarza stanu jest naprawdę koniecznie do dobrego wykonywania swojej pracy, czy to tylko kolejne bizancjum w naszym rzadzie?

____________________________________
Rostowski: Sytuacja Polski jest imponująca


29 sty 2009, 18:38
Zobacz profil
Zawodowiec
Avatar użytkownika

 REJESTRACJA22 paź 2006, 15:04

 POSTY        3146

 LOKALIZACJAsamo centrum (no prawie)
Post 
Drago                    



Czy w czasach kryzysu ministerstwo na to stać?

<!--quoteo--><div class='quotetop'></div><div class='quotemain'><!--quotec-->
Jan Vincent - Rostowski Minister Finansów

Elżbieta Suchocka-Roguska Sekretarz Stanu

Elżbieta Chojna-Duch Podsekretarz Stanu

Andrzej Parafianowicz  Podsekretarz Stanu

Jacek Dominik Podsekretarz Stanu

Ludwik Kotecki Podsekretarz Stanu

Dariusz Daniluk Podsekretarz Stanu

Katarzyna Zajdel - Kurowska Podsekretarz Stanu

Jacek Kapica Podsekretarz Stanu

Maciej H. Grabowski Podsekretarz Stanu



Czy tyle osób w randze podsekretarza stanu jest naprawdę koniecznie do dobrego wykonywania swojej pracy, czy to tylko kolejne bizancjum w naszym rzadzie?
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Daj spokój!
Czy naprawdę sądzisz, że wszyscy pracują?
Zacytuję pewnego sławnego (ś.p.) biznesmena. Kierował firmą z setkami lat tradycji, działającą do dziś. Znał się zatem na rzeczy.
Na pytanie ile osób pracuje w jego firmie odpowiedział - najwyżej połowa.

____________________________________
Kardynała Richelieu sekret wam dziś zdradzę. Od przyjaciół Boże strzeż z wrogami sobie poradzę.  C.T.


29 sty 2009, 18:42
Zobacz profil
Znawca
Własny awatar

 REJESTRACJA21 paź 2006, 14:26

 POSTY        247
Post 
Tu aż prosi się o przysłowie: "Gdzie kucharek sześć to nie ma co jeść".


29 sty 2009, 18:46
Zobacz profil
Avatar użytkownika

 REJESTRACJA30 paź 2008, 11:45

 POSTY        266

 LOKALIZACJAza górami, za lasami...
Post 
Sprywatyzować urzędy!
Tak będzie najbardziej nowocześnie :)

____________________________________
Wszystko jest prawdą dla pewnej określonej wartości "prawdy"


29 sty 2009, 21:30
Zobacz profil ICQ
Fachowiec
Avatar użytkownika

 REJESTRACJA23 paź 2006, 03:51

 POSTY        2661

 LOKALIZACJAmordor
Post 
Ciekawa rozmowa ekspertów na najwyższym szczeblu - relacja <a href="http://pl.youtube.com/watch?v=txpVEPXcJr4&feature=related" target="_blank">t u t a j</a>

____________________________________
always look on the bright side of life


30 sty 2009, 09:42
Zobacz profil
Specjalista
Avatar użytkownika

 REJESTRACJA08 lis 2007, 16:36

 POSTY        597
Post 
Zacytuję pewnego sławnego (ś.p.) biznesmena. Kierował firmą z setkami lat tradycji, działającą do dziś. Znał się zatem na rzeczy.
Na pytanie ile osób pracuje w jego firmie odpowiedział - najwyżej połowa.

J.P. II miał poczucie humoru...

a czemu aż tylu podsekretarzy? Dobry szef pracuje w pocie czoła... swoich pracowników


30 sty 2009, 10:02
Zobacz profil
Fachowiec
Avatar użytkownika

 REJESTRACJA22 paź 2006, 19:39

 POSTY        1834
Post 
A co jeśli w dziale VAT pracuje 10 osób z tego 7 jest "nowych" na czas określony?
Ciekawe czy ktoś tam na Olimpie myśli...

____________________________________
Rostowski: Sytuacja Polski jest imponująca


Ostatnio edytowano 30 sty 2009, 19:25 przez Drago, łącznie edytowano 1 raz



30 sty 2009, 19:24
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 65 ]  idź do strony:  Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

 Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
 Nie możesz odpowiadać w wątkach
 Nie możesz edytować swoich postów
 Nie możesz usuwać swoich postów
 Nie możesz dodawać załączników

Skocz do: