Forum skarbowców http://www.skarbowcy.pl/blaster/forum/ |
|
Żądane dokumenty przy wniosku o ulgę przedsiębiorcy http://www.skarbowcy.pl/blaster/forum/viewtopic.php?f=15&t=1296 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | widow [ 04 lut 2009, 10:55 ] |
Tytuł: | |
Ciekaw jestem jak w Waszych Urzędach postępujecie z wnioskami o udzielenie ulg w spłacie zobowiązań podatkowych, a w szczególności: 1. O jakie dokumenty zwracacie się automatycznie (że tak to nazwę) w przypadku złożenia samego wniosku, bez dodatkowych dokumentów? A jaki później, gdy potzebujecie uzupełnić posiadaną wiedzę, tak by uwzględnić możliwie szeroki zakres informacji? 2. Czy występujecie do wnioskodawcy z pismem, aby określił rodzaj wnioskowanej ulgi (pomoc, która nie stanowi pomocy publicznej, pomoc de minimis lub pomoc publiczna), wskazując na ewentualną konieczność dostarczenia dokumentów wskazanych w ustawie o postępowaniu w sprawach dotyczących pomocy publicznej? Przyznam, że mam zawsze problem z tymi wnioskami (nie ma jak osoby fizyczne bez działalności), więc możliwie szczegółowe podpowiedzi mile widziane ![]() |
Autor: | aneleh [ 04 lut 2009, 17:06 ] | |||||||||
Tytuł: | ||||||||||
No tak to jest, że wszystko co dotyczy działalności gospodarczej jest o wiele trudniejsze i bardziej skomplikowane. Dziwi mnie tylko dlaczego niektórzy NUS, szczególnie gdy sami wywodzą się z tych działów ( nie prowadzących działalności gosp) nie mogą w to uwierzyć. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |