witam! Mamyw naszym urzędzie problem jeśli chodzi o przeksięgowanie vat -u od materiałow budowlanych na zaległosci w pit-37 za ubiegłe lata. Otóż zwrot za mat.budowlane u podatnika x opiewał na kwotę np.7000,00zł ,podatnik zwrócił się z pismem o przeksiegowanie w/w zwrotu na zaległości w pit-37 za lata 2005-2006. Zgodnie z pismem podatnika ,vat za materioały budowlane został przekazany na pit jak równiez zostało wystawione postanowienie o zaliczeniu tego zwrotu na pit i wysłane do podatnika. Koleżanka natomiast zarachowujac w/w pieniazki na pit przerachowala je na odsetki zaległe oraz na główne zaległości i wysłala rowniez postanowienioe do podatnika, w jakiej wysokosci zostalo to rozliczone , prosimy o pomoc ,czy te operacje, zostały wykonane porawnie ,czy powinny pojsc dwa postanowienia tzn. od ksiegowej ktora przeksiegowywala z vat-u na pit i drugie od ksiegowej zaliczajacej na odsetki i glowna naleznosc czy powinno byc tylko jedno postanowienie? jeśli tak to z ktorego stanowiska z vat-u czy z pit-u. Prosimy o szybka odpowiedz , jesli to mozliwe, pozdrowionka
26 wrz 2007, 12:51
Uważam że jedno postanowienie o zaliczeniu nadpłaty na zaległości podatkowe. Co to podatnika interesuje ze cos robi 2 czy 3 osoby, powinien dostac 1 postanowienie wzraz z rozbiciem kwot na należność główną i na odsetki.
26 wrz 2007, 14:07
jedno postanowienie- rozumiem , jednak nie otrzymałam odpowiedzi na druga częsc mojego pytania ?
26 wrz 2007, 14:19
jolanda
czy powinno byc tylko jedno postanowienie? jeśli tak to z ktorego stanowiska z vat-u czy z pit-u.
To zależy od organizacji pracy. Zakresu obowiązków itp.
27 wrz 2007, 07:21
Oczywiście to drugie postanowienie, tzn. informujące o zaliczeniu na należność główna i na odsetki, czyli ze stanowiska PIT.
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników